2012. február 8., szerda

9.fejezet: Esély


A tizenötödik napon úgy döntöttem, véget vetek az önsajnálatnak, és elkezdek ismerkedni a körülöttem lévő emberekkel, végül is ezért jöttem ide. Candice vagy nem tudta, hogy mi történt, vagy úgy tett, mint aki nem tudja, és ezért ővele töltöttem a legtöbb időmet. Volt, hogy egy egész napot töltöttem a díszletek között, olyan volt, mintha egy álomba csöppentem volna.
-    Annyira fura, hogy ezek nem is igazi szobák.
-    Nekünk is fura, mikor a tv-ben visszanézzük az egészet. Annyira profik azok, akikkel együtt dolgozunk.
-    Az írók pedig az istenek.
-    Pontosan.
Épp egy melegszendvicset csócsáltunk, mikor a hangos bemondó jelzett, miszerint mindenki a helyére, kezdődik a forgatás. Én a ruhákkal teli raktárban maradtam, csodáltam a darabokat, elképzeltem, milyen lehetne Katherine korabeli ruhájában táncolni egy hatalmas bálteremben Joseph-fel. Miért pont ő jutott eszembe? Talán mert Klaust se nehéz elképzelni öltönybe. Te jó ég, de jól nézhet ki Joseph öltönybe… Miért gondolkodsz róla, Mira? Csinálj úgy, mintha ne létezne! Örültem, hogy a tegnapi szellemes részben nem tűnt fel Klaus, azóta, mióta szakítottunk nem találkoztam Joseph-fel.


Elhatároztam, hogy kimozdulok kicsit a városba, de megtorpantam Joseph öltözőjének az ajtajánál. Itt akart először megcsókolni, itt ültünk a földön pezsgőt iszogatva… Muszáj bemennem, csak egy pillanatra. Az ajtó nyitva volt, de szerencsére nem volt bent senki. Végigsimítottam az asztalon, a fóliákon, melyek a ruhát rejtették, ezeket terítette le a földre, hogy nem fázzunk föl. Mikor belenyúltam a fiókba, megtaláltam azt a két darab kekszet, amit nem ettem meg. Belém hasított a fájdalom, betoltam a fiókot, és indultam volna ki, mikor kinyílt az ajtó. Joseph kővé dermedt, mikor meglátott, és szólásra nyitotta a száját, de ahelyett, hogy megszólalt volna, inkább visszacsukta. Ugyanolyan jól nézett ki, mint mindig, bár ők nem is nagyon hagyhatják el magukat. Egyáltalán miért hagyná el magát? Daniel túlreagálja ezt a szakítást. Nem törtem össze a szívét.
-    Sajnálom.
-    Újból. Most épp mit? Hogy idejöttél csak úgy, mintha jogod lenne hozzá, vagy azt, hogy azt hiszed megmondhatod, hogy mit gondolok, és mit érzek. Vagy esetleg azért, amiért beleturkáltál a gépembe?
Teljesen jogos volt, amit mondott, kicsit sajnáltam is, hogy mindent értettem. Mindegyikért bocsánatot kellene kérnem, kivéve az érzéses-gondolkodós dologért. Én reálisabban látom a kettőnk dolgát, mint ő, csak neki akarok jót.
-    Bocsánat, hogy idejöttem.
-    Csak ezért kérsz bocsánatot?
-    Nem, azért is, amiért elolvastam a leveledet.
-    Még valami?
-    Ennyi.
Joseph ökölbe szorította a kezét, ha nem ismertem volna, könnyedén azt hihettem volna, hogy meg akar ütni. Vett egy mély levegőt, majd felöltötte azt az erőltetett mosolyát, amit a televízióból már jól ismertem, és közelebb lépett hozzám. Reflexszerűen hátráltam, nem szerettem volna, ha belesétál a személyes terembe. Joseph tetette a szövegkönyvét az asztalra, majd egy hatalmas lépéssel előttem termett, és átkarolta a derekamat, hogy nehogy hátrálni tudjak.
-    Eressz el!
-    Nem.
Próbáltam lefejteni magamról a kezét, majd mikor az nem sikerült, a vállánál fogva próbáltam eltolni magamtól, de ezerszer erősebb volt. Mélyen a szemébe néztem, kicsit durcásan, de csak egy mosolyt kaptam válaszul.
-    Eressz el!
-    Nem.
-    Sikítani fogok.
-    Mindenki forgat.
-    Mit akarsz tőlem?
-    Beszélni.
Akkor még is miért nem engedsz el? Elfelejtetted, hogy pillanatragasztó van a kezeden, és hozzám ragadtál? Miért gondolod azt, hogy így majd beszélni fogok veled? Ezek a kérdések kavarogtak a fejemben, de végül egyiket se tettem fel.
-    Nem akarok beszélgetni.
-    Miért?
-    Csak.
-    Én szeretnék, és fogunk is.
Elengedte a csípőm, de nem engedte, hogy túl távol legyek tőle, megragadta a karom, és maga után ráncigált egészen a lakókocsijáig. Nem vagyok biztos abban, hogy szándékában állt-e rángatni, szerintem csak az én makacsságom miatt tette. A cipőm sarka simára csiszolódott, mire odaértünk, kicsit gyerekesen viselkedtem. Joseph bependerített az ajtón, majd bezárta maga után. Ő miért nem forgat? Mikor nem kellene, akkor úgy dolgozik, mint a hülye, most meg ahelyett, hogy éppen szíveket tépne, engem terrorizál.
-    Szerintem nincs olyan téma, amiről beszélnünk kéne.
-    Kérsz inni valamit?
Majdnem elnevettem magam kínomban, mikor kimondta ezt a mondatot. Szerintem Joseph agyára ment a szerepe. Ő is kicsit megkattant, nem csak Klaus. Most komolyan azt hiszi, hogy leülök majd vele teázni, miközben csacsogunk az időjárásról?
-    El akarok menni.
-    Szóval akkor a kóla jó lesz.
Ez így nem okés, jóformán fogjuk ejtett, és most megpróbál az édes, és amúgy teljes mértékben megérthető elrabolóm lenni. Joseph tutira megőrült.


Leültem a fotelébe, és végigfutattam a fejemben a diagnózisokat. Sokkot kapott a sorozatos kidobások miatt. Sokak kikészülnek, ha érzelmi válságba kerülnek, úgy tűnik, neki az agyára is hatott. Vagy az is lehet, hogy valami furcsa kémiai folyamat zajlik le a testében amiatt a sok vérnek kinéző szirup miatt, és ez hatással van a személyiségére is. Az is lehet, hogy csak simán szívatni akar.
-    Kösz – kaptam ki a kezéből a poharat, majd egy huzamra megittam, és felpattantam a fotelből. – Köszönöm a vendéglátást, most megyek.
-    Nem.
Utálom ezt a szót, miért találták ki egyáltalán? Persze fontos, meg minden, de azért nem kellene folyton ezt hajtogatnia, ha mondok valamit. Ha megkérdezném, hogy „Normális vagy?” vagyon akkor is azt felelné, hogy nem?
-    Szeretlek.
Úgy éreztem magam, mint aki belenyúlt a konnektorba, vagy mint akit leöltöttek egy kádnyi jéggel. A legrosszabb még is az volt, hogy bűntudatom támadt. Lehet, hogy tényleg összetörtem a szívét?
-    Ez sajnálatos, mert én nem szeretlek.
-    Tényleg, akkor nézz a szemembe és úgy mond. Bele tudsz hazudni a képembe? – rántott oda magához.
Annyira közel volt, hogy szinte levegőt se mertem venni, annyira szép volt a szeme, hogy nem bírtam belenézni, csak azt tudtam, hogy azonnal ki kell vágnom ebből magam.
-    Szeretsz? – suttogta.
-    Én…Én…Nem tudom.
-    Miért nem akarsz velem lenni?
-    Hagyj békén Joseph, kérlek – szöktek könnyek a szemembe.
Mindig ez történt, ha sarokba szorítva éreztem magam, rám tőr a sírás. A bűntudatom az egekbe szökött, annyira szégyelltem magam amiért olyan csúnyán kidobtam Joseph-fet. Lehettem volna sokkal kíméletesebb.
-    Mitől félsz annyira?
-    Hagyj békén.
-    Ne sírj, hanem válaszolj!
-    Mindentől.
Ekkor tört el igazán a mécses, Joseph vállára hajtottam a fejem, és engedtem, hogy utat törjenek maguknak az érzéseim. Az egész testem rázkódott a sírástól, nem bírtam tovább tettetni, hogy nem érdekel. Megbántam, amit tettem? Igen. Azt akarom, hogy a közelemben legyen? Igen. Félek? Igen. Össze akarok vele jönni újra? Nem.
Joseph szorosan magához ölelt, egészen addig, míg meg nem nyugodtam. A torkom fájt a gombócoktól, a lábam megfájdult a sok állástól, a szemem pedig égett a könnyektől. Mikor szétváltunk, leültem a fotelbe, kifújtam az orrom, megtöröltem a szemem, majd a szőnyeget kezdtem fixírozni. Joseph a kezembe nyomott egy csészét, majd töltött bele egy termoszból meleg teát, ami nagyon jól esett. Átmelegítette az érzelem túlfűtöttségtől remegő testemet, és a torkomnak is jót tett.
-    Megbízhatsz bennem.
-    Mutatok valamit.
Levettem a cipőmet, majd feltűrtem a farmerom szárát, és elkezdtem kikapcsolni tépőzárakat. Joseph kezébe nyomtam a sínemet, majd felálltam, és a testsúlyomat csak az egyik lábamra terheltem, majd a másikra, és a magasságom azonnal kevesebb lett.
-    Mi történt?
-    Autóbalesetet szenvedtem, mikor ötéves voltam, és így tudták csak megcsinálni. Nem olyan durva, de magasítás van a cipőimben. Én nem tudok magassarkú-cipőt felvenni, nem vehetek fel szoknyát, mert akkor semmi nem takarja a hegeket. Én nem tudok végigsétálni veled a vörös szőnyegen.
Joseph emésztette, amit hallott, én pedig visszavettem a sínt, ami tompította a terhelést, így nem sajgott a lábam egy egésznapi rohangálástól. Tudom, hogy van egy olyan modell is, aki féllábú, de én se modell nem vagyok, se nem elég erős ahhoz, hogy kibírjam a sajtó ócsárolását. A Vámpírnaplós sztárok egész jól megúszták a médiacirkuszt, nem írt még senki róluk becsmérlő cikket, és nem akartam én lenni a súlyocska, ami átbillenti a mérleg nyelvét. Eleget voltam már gúnyolódások céltáblája.
-    Szerinted ez érdekel engem? Szerinted a vörös szőnyeg az életem?
-    A paparazzikat és az újságokat biztosan érdekelni fogja. Nagyon nehéz megbíznom bárkiben is. Szóval…
-    Ha nem adsz esélyt nekem, akkor honnan tudod, hogy megfelelsz-e páromul, vagy sem? Kedvelsz, nem?
-    Nagyon.
-    Akkor?
-    Akkor… Egy esély, és nem több.
-    Nem fogsz csalódni.
Kivette a kezemből a csészét, majd felkapott és pörgetni kezdett. Mikor már minden forgatott körülöttem, megcsókolt. Beletúrtam a hajába, és elvesztem az ölelésében, miközben minden szenvedélyét próbáltam viszonozni. Éreztem, hogy rezegni kezd a zsebe, és sejtettem, hogy mégis csak forgatáson kellene lennie. Szuper, csinálok egy szép kis csődöt a cégnek.
-    Menj csak, majd este találkozunk.
-    Tizenegykor kopogni fogok.
-    Gondoltam.
-    Szeretlek.
-    Tudom.
Még nem akarom én is mondani, ahhoz el kell telnie egy kis időnek. Nem kapkodunk el semmit, nem rohanunk ajtóstul a házba, majd mindennek eljön az ideje. Sose gondoltam volna, hogy Daniel hülye mondatának köszönhetem majd, hogy mertem kockáztatni. Cserébe rágni fogom Julie fülét – persze, ha megismerkedem végre vele -, hogy azonnal hozza vissza Elijaht.

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó volt olvasni a részt, így a hét közepén! Köszönjük szépen (a többiek nevében is ;)a gyors részt. Érdekes fordulat volt, hogy Mira lába nem egészséges és az is, hogy inkább Joseph érzései a komolyabbak...
    Nagyon örülök neki, hogy végre a békülés felé kacsingatnak. Kíváncsian várom a következő részt.
    puszi
    H.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Úgy gondoltam, biztosan örülni fogtok az új résznek, és jól is esett megírni.
      Az biztos, hogy Joseph érzései komolyak, Mira pedig a félelmei miatt nem mer érezni.
      Mindenféleképpen bele akartam tenni azt, hogy Mira nem tökéletes, sőt sokkal nehezebb neki. Gyűlölöm, mikor valaki más külső problémáján viccelődik, mert lehet, hogy az illető nem tehet róla. SOHA nem szabad a külsőségeken lovagolni.

      Törlés
  2. Sziia. Hu koszii a gyorst reszt. :)
    Nagyon durva az ami Miraval tortent es fura is.. Szegeny. ://
    Orulom hogy megint egyut vannak! Bar Mira erzesi szamomra nem tisztak,es neha nem erzem oket igazinak.. :(
    Hamar kerjuk a folytatast.
    Pusziii.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Mira nem biztos abban, hogy mit is érez, nem tudja kezelni a dolgokat maga körül, és ez felbosszantja, elbizonytalanítja. Meg kell tanulnia megbízni másokban, és ez időbe telik.

      Törlés
  3. Szia!
    Hááát... Ez durva volt! Nem is tudok hirtelen mit írni. Ez a rész ledöbbentett. Nagyon kemény volt, nem is sejtettem volna, hogy ilyen történt Míra életébe. Nagyon jól volt megírva. El se tudod képzelni milyen átérzéssel olvastam el. Könnyekkel telt meg a szemem, majd nem sírva fakadtam. Gyönyörűen volt megfogalmazva az egész fejezet.
    Jaaaaj majd nem el is felejtettem ... KIBÉKÜLTEK!!! :D <3
    Imádom őket együtt, tiszta édesek. <3
    Kedvenc idézetem: "Sose gondoltam volna, hogy Daniel hülye mondatának köszönhetem majd, hogy mertem kockáztatni. Cserébe rágni fogom Julie fülét – persze, ha megismerkedem végre vele -, hogy azonnal hozza vissza Elijaht."
    Ez a feji is jó lett. Kövi fejit, de gyorsan!!
    Pussy Trina

    VálaszTörlés
  4. Húúú!
    Ez egy cool rész volt naon jó volt!
    Tetszett nagyoon! :) Joseph és Mira aranyosaak!
    Várom a következő fejezetet! :)))))

    Elijah10

    VálaszTörlés